عنوان مقاله:

تدوین و پیاده سازی استراتژی بازاریابی و مدل توسعه اپلیکیشن شبکه اجتماعی حرفینو

شماره سند: 19

کلیدواژگان:بازاریابی- رسانه اجتماعی-پلتفرم

چکیده‌ی مقاله:

مردم از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی برای ارتباط با افراد دیگر استفاده می کنند. ارتباط جنبه مهمی است که افراد هر زمان که یک برنامه رسانه اجتماعی جدید را کشف می کنند به دنبال آن هستند. در زمان‌های امروزی که چندین اپلیکیشن مختلف وجود دارد و افراد در اکثر این برنامه‌ها پروفایل دارند، پیش‌بینی نیاز کاربران در به اشتراک‌گذاری محتوا از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر ضروری است (Uzochukwu, et.al, 2016:270-290). هر کدام از این اپلیکیشن ها استراتژی توسعه بازار و جذب کاربر مخصوص به خود را دارند. برای مثال شبکه اجتماعی حرفینو به عنوان موضوع اصلی این پروژه سرمایه گذاری بر روی ایجاد جوامع یا کامیونیتی های تخصصی و منحصر به فرد و تولید محتوای متفاوت را به عنوان قسمتی از استراتژی بازاریابی خود انتخاب کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از فرآیند توسعه یک برنامه شبکه اجتماعی، به عنوان یک پلتفرم کامل در یک نگاه قبل از پرداختن به جزئیات مرور می‌شود. قسمت های مرتبط با گستره این پژوهش پررنگ شده اند.