عنوان مقاله:

 برنامه ریزی و تولید محتوا، مدیریت ورودی ترافیک و نصب برنامه کاربردی، تدوین راهبرد بازاریابی و برند نرم افزار در حوزه شبکه های اجتماعی

شماره سند: 14

کلیدواژگان:شبکه اجتماعی- محتوا-سوشال مدیا- فقر محتوا-ترافیک-بازاریابی

چکیده‌ی مقاله:

این شبکه اجتماعی که کار روی آن انجام شد، یک اپلیکیشن در حوزه سوشال مدیا هست که ویژگی های خاص و منحصر به فردی که نسبت با سایر اپلیکیشن های این حوزه دارد باعث شده است که بتواند جذابیت های زیادی برای ورود به بازار داشته باشد. ویژگی هایی همچون امکان ایجاد انجمن برای تولید محتوای ارزشمند و همچنین مباحثه بین صاحبین نظر حوزه های مختلف.

با توجه به فقر محتوای آموزشی ای که ما در کشور داریم و همچنین عدم وجود بستر مناسب برای بیان نظرات، این شبکه اجتماعی می تواند این خلا را در کشور پیدا کند و به این سمت و سو حرکت کند. یکی از اهداف اصلی که این بیزنس و شبکه اجتماعی قرار است دنبال کند، رسیدگی به پاره ای از مسائل کلان کشور است. حالا آیا اینکه خود شبکه اجتماعی قرار است این کار را انجام دهد یا نه مسئله ای هست که پاسخ به این سوال قطعا *نه* هست. شبکه های اجتماعی عموما به عنوان یک سکو (پلت فرم) عمل می کنند و کار آنها بسترسازی برای استفاده کاربرها از آن شبکه هست. عده ای شروع به تولید محتوا می کنند و عده ای به عنوان بازدید کننده از آنها بازدید به عمل می آورند.

حالا تصور کنید شرایطی را که یکی از مباحث مهم در جامعه نظیر آلودگی هوا مورد مباحثه توسط افراد مختلف قرار گرفته باشد و افرادی که در این حوزه صاحب نظر هستند نظرات کارشناسانه خودشون رو بیان کنند.این کار و این بستر میتواند برای هر دو گروه جذاب باشد و جدا از تولید محتوای آموزنده، نتیجه گیری های مهمی برای پاره ای از مسائل کشوری هم نیز به همراه داشته باشد.